blog background
 
pieszy_miejski: Sytuacja pieszych i pasażrów w Poznaniu
piesi, MPK, pasażer, ZDM, ZTM, transport zrównoważony, RM
metka_epoznan
ITS(priorytety dla tramwajów) na Kaponierze i Teatralce do poprawki
ok
9
not ok
0
liczba odsłon: 326
Filmy pokazujące ITS w codziennym życiu na Kaponierze i Teatralce, zostały zebrane w jedno miejsce:

Wygląda to inaczej niż przedstawiały Poznańskie Inwestycje Miejskie

Najnowsze wieści z 
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju:
Głównymi celami projektu było skrócenie czasu przejazdu pojazdów w obszarze realizacji projektu. Wskaźniki rezultatu określone dla projektu to:
1) oszczędność czasu podróży transportem publicznym w komunikacji tramwajowej w obszarze projektu
2) oszczędność czasu przejazdu samochodem w obszarze projektu.
 

Na koniec 2017 r. pierwszy wskaźnik został osiągnięty na poziomie 54% wartości docelowej, a drugi wskaźnik na poziomie 80% wartości docelowej. 
 
WASZE KOMENTARZE[1]
~Autor: Półwiejska-Krakowska przy ST.Browarze przejście dla pieszych zielone światło przez 9 sekund. nikt nie zdąży przejść na drugą stronę na zielonym bo już mruga. w szczycie tłumy ludzi czekają. ul.Winogrady-Żniwna przystanek MPK zielone światło dostaniesz po ponad minucie czekania. nic nie jedzie, ani samochód ani tramwaj. z lewej i z prawej pusto. a ty sobie czekasz i dusisz guziczki i nic. a spróbuj nie nadusić to nigdy nie zapali zielone. tak samo na przejściu Winogrady-Brandstaettera. i ludzie nie czekają tylko idą na czerwonym. czy nie można zrobić aby zielone zapalało wcześniej jak nic nie jedzie ?
dodano: Niedziela, 2018.10.14 20:26, IP:85.234.252.XXX
ok
6
not ok
0
odpowiedz|usuń
~10: Swiatła ulBukowska a ul Zgorzelecka nie chce zapalic swiatło Zielone trzeba czekac 6 minut , jak sie idzie na przystanek autobusowy . Dla mnie jest tez problem jak wysiadam z autobusu nr 82 i mam przejsc przez swiatła na ul wojska Polskiego na wysokosci uniwersytetu przyrodniczego tez nie przejde dwóch ulic , bo zapala sie czerwone swiatlo , byl okres ze zielone swiatło paliło dłuzej . tam nie ma its a szkoda .
dodano: Niedziela, 2018.10.14 23:17, IP:46.215.35.XXX
ok
3
not ok
0
odpowiedz|usuń
~Autor: Przykład choćby z dzisiaj, na przejściu zostałem olany dwa cykle i przeszedłem na czerwonym. W całym mieści to nie działa, ustawiane przez jakichś ... Wszytko jedno czy autem, na piechotę czy rowerem.
dodano: Poniedziałek, 2018.10.15 08:19, IP:37.247.232.XXX
ok
4
not ok
0
odpowiedz|usuń
~Autor: Solna/Nowowiejskiego/Niepodległości - w piątek żeby przejść przez Solną a potem przez Niepodległości trzeba było ... 8 (słownie ośmiu) minut ! Trzy razy samochody były puszczane w we wszystkich kierunkach, zanim udało się przejść. A specjalnie zostawiłem samochód w domu bo tramwajem i pieszo niby szybciej niż w korkach. A takiego walca ...
dodano: Poniedziałek, 2018.10.15 14:08, IP:213.241.90.XXX
ok
2
not ok
0
odpowiedz|usuń
~Autor: drugi filmik: co za d**** zaprojektowal swiatla do skretu w lewo tak blisko, ze mieszcza sie dwa auta... a miejsca jest sporo do krawedzi tramwaju!!! i czemu nie mozna rojechac sie na dwa pasy ???w sw marcina???
dodano: Wtorek, 2018.10.16 09:51, IP:37.47.182.XXX
ok
0
not ok
0
odpowiedz|usuń
~Pieniacz: Witam, Ze względu na notoryczne opóźnienia tramwajów i autobusów w ramach transportu publicznego organizowanego przez ZTM (nie tylko MPK, ale również komunikacja gmin ościennych), będę domagał się od nich odszkodowania - to co notowałem do tej pory to dzień, linia/kierunek, planowana godzina przyjazdu (zgodna z rozkładem), faktyczna godzina przyjazdu. Oczywiście wszystko powyżej granicy tolerancji określonej na rozkładach (3 min.). Nie mam niestety informacji o przyczynach poszczególnych opóźnień (kiedyś usłyszałem: "korki"). Jakie macie doświadczenia w tek kwestii? Jakie rady? Pozdrawiam
dodano: Środa, 2018.11.07 11:21, IP:195.80.129.XXX
ok
0
not ok
0
odpowiedz|usuń
DODAJ KOMENTARZ | Jesteś niezalogowany, Twój nick będzie poprzedzony ~zaloguj | zarejestruj
Liczba znaków do wykorzystania: 1000
Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Forum
Do poprawnego działania mechanizmu dodawania komentarzy wymagane jest włączenie obsługi ciasteczek.
avatar
PIESZY_MIEJSKI
pieszy_miejski.epoznan.pl
RSSsend_message
Komunikacja piesza jest najpowszechniejszą formą transportu i najmniej docenianą. Dawne miejsca i przestrzeń kontaktów społecznych są obecnie coraz częściej zawłaszczane przez pojazdy samochodowe. Pora to zmienić!
http://www.mpu.pl/studium2008/index.php?studium=148

Chodnik to moje królestwo! Mam serdecznie dosyć zapuszczania korzeni na światłach, przeciskania się na chodnikach, omijania dziur, słupów i reklam oraz wszędobylskiego hałasu samochodowego.Chcę spokojnie spacerować po mieście i uważam, że ten \"przywilej\" należy mi się jak psu kiełbasa.

Jestem też pasażerem. Uważam, że przystanki są za wąskie, niedostosowane do natężenia ruchu, a ja nie lubię być sardynką. Chcę móc sprawnie przesiadać się, a tramwajem jechać, nie stać.

Domagam się rozpoczęcia realizacji polityki transportowej uchwalonej w 1999 roku przez Radę Miasta Poznania:
Ograniczanie dostępności samochodem Należy przyjąć, że nie można rozbudowywać układu ulic i systemu parkingów w dostosowaniu do rosnących potrzeb. Należy świadomie ograniczać możliwości korzystania z samochodów na najbardziej zatłoczonych obszarach. Narzędziem takiej polityki jest system płatnego parkowania, ograniczanie liczby miejsc parkingowych. Wprowadzane priorytety dla ruchu pieszego, rowerowego i komunikacji zbiorowej, kosztem ruchu i postoju pojazdów samochodowych, nie muszą być rekompensowane poprawą standardów dla tych pojazdów w innym miejscu (np. budową nowej ulicy w pobliżu
POLECANE STRONY
https://www.facebook.com/piesi?ref=...
ARCHIWUM WPISÓW
ITS(priorytety dla tramwajów) na Kaponierze i Teatralce do poprawki (14 paź 2018)
Braki kadrowe MPK, a ustawienie świateł (zdanie prezesa Tulibackiego) (13 wrz 2018)
Czuję się oszukany ITSem (11 lut 2018)
Przystanek przy Dworcowym - Zrobimy Dobrze Motoryzacji dba o przepustowość dla aut (18 lis 2012)
Korki tramwajowe - czyli dlaczego płacisz więcej za bilety ZTM (5 lis 2012)
Zdjęcie: Natalia Cofta